از مسائل مهمی که همیشه برای فروشندگان تولید کنندگان قطعات الکتریکی مطرح بوده است، عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا است. شرکت دلتا، یکی از برترین کارخانجات تولید لامپ در کشور محسوب می گردد که قادر است تمامی لامپ های کم مصرف را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا

امروزه لامپ های کم مصرف دلتا، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. علاوه بر آن، قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنتی بسیار مناسب تر است. به همین دلیل شما می توانید از آن ها به مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هزینه های اضافه استفاده کنید. اما برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید تری داشته باشید، پیش از خرید پیشنهاد می شود تمامی عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا را بدانید.

نوع شکل لامپ

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.