اگر برای خانه خود به دنبال لامپ هایی زیبا و متفاوت هستید، لامپ های اشکی می توانند گزینه مناسبی باشند. لامپ کم مصرف اشکی با برخورداری از طراحی نوآورانه ظاهری و ویژگی های منحصر به فرد، کیفیت بالایی را ارائه می دهد. این لامپ ها در کنار روشنایی بیشتر نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی، مصرف انرژی بسیار پایینی دارند. از دیگر ویژگی های لامپ اشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول عمر بالا: اگر شرایط نگهداری این لامپ ها مناسب باشد، طول عمر بالایی خواهند داشت. لامپ های اشکی بادوام هستند و می توانند تا 25000 ساعت عمر کنند.

استفاده چندمنظوره: لامپ اشکی برای انواع نورپردازی های تزئینی مناسب است. از این لامپ در فضاهای مختلف خانه مانند؛ اتاق یا پذیرایی استفاده می شود.

تنوع و رنگ بندی: لامپ های اشکی با سه رنگ آفتابی، مهتابی و سفید تولید می شوند. تنوع رنگ، این امکان را ایجاد می کند تا از این لامپ ها در مکان های متفاوت و بر اساس سلیقه های مختلف استفاده شود. علاوه بر این، لامپ های اشکی به دو صورت شفاف و مات موجود هستند.

لامپ های اشکی بیشتر به عنوان لامپ های تزئینی در لوسترها و فضاهای کوچک استفاده می شوند. این لامپ ها عموما به صورت خوشه ای مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت تکی کاربرد ندارند.