x تبلیغات
هدایت گستر

تفاوت لامپ های هالوژن و LED

 

لامپ های هالوژن سقفی توکار و ال ای دی از جنبه های گوناگونی با هم تفاوت دارند. فرق بین لامپ هالوژن و لامپ LED از نظر عملکرد و خواص فیزیکی آن ها به قرار زیر است:

مصرف انرژی:

لامپ هالوژن نسبت به لامپ LEDنیاز به انرژی بیش تری دارد. به طور معمول، لامپ هالوژن حدود 50 وات انرژی برای تولید نور نیاز دارد که این میزان برابر با مقدار انرژي مصرفی لامپ LED 10  وات است. بنابراین، لامپ LED به صرفه تر است.

عمر مفید:

لامپ LED عمر مفید بیش تری نسبت به لامپ هالوژن دارد. معمولاً لامپ هالوژن از 2,000 تا 4,000 ساعت عمر دارد، در حالی که لامپ LED می تواند، از 25,000 تا 50,000 ساعت عمر داشته باشد.

حرارت تولیدی:

لامپ هالوژن حرارت بیش تری نسبت به لامپ LED  تولید می کند. این موضوع می تواند، باعث افزایش دمای محیط شود و در برخی موارد ممکن است، خطر آتش سوزی را بالا ببرد. لامپ LED  حرارت کم تری تولید می کند و از این رو برای محیط های بسته و سطوح حساس به حرارت مناسب تر است.

قیمت لامپ شمعی کم مصرف

 

لامپ شمعی کم‌مصرف جهت ایجاد روشنایی و زیباسازی لوسترها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لامپ‌ها به علت کم‌مصرف بودن و زیبا بودن در لوسترها به کار برده می‌شوند تا علاوه بر ایجاد نور مناسب، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی شود. در حال حاضر، برندهای مختلفی در حال تولید لامپ‌های شمعی کم‌مصرف هستند که تنها برخی از آن‌ها با رعایت استاندارد‌های لازم، توانسته‌اند محصولات با کیفیتی به بازار ارائه کنند. برای اطلاع از قیمت لامپ کم‌مصرف می‌توانید به لیست قرار داده شده در سایت هدایت گستر مراجعه کنید.


انواع لامپ شمعی کم‌مصرف

لامپ شمعی کم‌مصرف که اصولاً برای استفاده در لوسترها ساخته می‌شود، سه رنگ مختلف مهتابی، آفتابی و طبیعی دارد که‌ ترکیب این دو رنگ، باعث ایجاد یک نور ملایم و آرامش‌بخش برای فضای خانه می‌شود. سایز لامپ شمعی کم‌مصرف کوچک است و توان بین پنج تا یازده وات دارد؛ همچنین از برق 220 ولت شهری تغذیه می‌کند و عمر مفید آن بیش از 15 هزار ساعت است. تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در لامپ‌های شمعی به گونه‌ای است که موجب افزایش طول عمر آن‌ها شده که از این نظر نیز مقرون به صرفه هستند. این نوع لامپ‌ها در هنگام روشن بودن، تنها کمی‌گرما ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن، به دلیل داشتن حباب دولایه، ضرری برای سلامت افراد به همراه نخواهند داشت. 

کاربرد های لامپ هالوژن

 

متخصصان مراکز تولیدی لامپ هالوژن، این نوع لامپ را به گونه ای طراحی نموده اند تا کاربران بتوانند از آن ها در هر محیط و شرایطی استفاده نمایند. علاوه بر آن، لامپ های هالوژن به صورت توکار و روکار نیز در بازار وجود دارند و شما می توانید از آن ها، حتی در سرویس بهداشتی نیز استفاده نمایید. به طور کلی، لامپ های هالوژن در راه پله ها، انباری های کوچک و بزرگ، ویترین فروشگاه ها، یخچال های بزرگ صنعتی، آسانسور ها، سرویس های بهداشتی، کناف های تجاری و مسکونی و فروشگاه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ های هالوژن از مزایای فراوانی برخوردار هستند و می توان از آن ها در هر محیطی استفاده نمود. برای خریداری عمده این چراغ، می توانید به مراکز تولیدی لامپ هالوژن در نزدیکی خود مراجعه کنید تا بتوانید این محصول الکتریکی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی و باور نکردنی خریداری کنید و لذت ببرید.

https://hedayatgostar.com/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE

قیمت لامپ اس ام دی بروکس

 

لامپ های اس ام دی بروکس از مزایای فراوانی برخوردار هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. قیمت لامپ های اس ام دیSMD بروکس نسبت به دیگر لامپ ها بسیار مناسب است و شما می توانید آن ها را با هزینه کمی خریداری نمایید و خانه یا محل کار خود را پر نور کنید و دیگر نگران مصرف انرژی نباشید.


عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی بروکس

یکی از عواملی که برروی قیمت لامپ های اس ام دی SMD بروکس موثر است، نوع ظرفیت لامپ است. لامپ های اس ام دی بروکس دارای ظرفیت 5 تا 55 وات هستند. طبیعتا هر چقدر که توان و ظرفیت لامپ افزایش یابد، تعداد اجزای به کار رفته و دیود های ال ای دی آن نیز افزایش می یابد و در نتیجه قیمت زیاد تر می شود. به همین دلیل، می بایست پیش از خرید تشخیص دهید که کدام لامپ مناسب فعالیت شما است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMDبروکس، رنگ های آن است. به طور کلی، لامپ های اس ام دی بروکس به دو صورت آفتابی و مهتابی تولید می شوند. البته، برخی از لامپ های اس ام دی به سفارش مشتری در رنگ هایی همچون سبز، قرمز، زرد و ... تولید می شوند. اما ارزان ترین قیمت، به لامپ اس ام دی بروکس مهتابی اختصاص دارد چرا که دیود های آن دارای مقاومت های کمتری است. 

خرید لامپ ال ای دی مرغوب

 

لامپ های ال ای دی دارای دیود های نور دهنده بسیار قوی هستند تا بتوانند مصرف برق را به شدت کاهش دهند و نور بیشتری تولید کنند. متاسفانه برخی از شرکت های تولید کننده لامپ ال ای دی، برای سود بیشتر از قطعات و اجزای کمتری برای لامپ های ال ای دی استفاده می نمایند و این امر سبب کاهش طول عمر آن ها می گردد. به همین دلیل باید در زمان خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت، به برچسب اصالت و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی نقش بسزایی دارد، رنگ است. به طور عمده لامپ های ال ای دی به دو صورت آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شوند. اما برخی دیگر از لامپ های ال ای دی به سفارش برخی از مشتریان در رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل قیمت آن ها کمی افزایش می یابد. ناگفته نماند که مناسب ترین قیمت لامپ های ال ای دی، به لامپ های ال ای دی سفید یا مهتابی اختصاص دارد.

لامپ های ال ای دی توانسته اند جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های پر مصرف باشند. به همین دلیل می بایست خرید لامپ های قدیمی را کنار گذاشته و برای خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت اقدام نمایید.

لامپ پنلی روکار چیست؟

 

چراغ های پنلی در شکل های مربع و گرد تولید می شوند. این لامپ ها معمولاً در بسیاری از اماکن مانند محیط های تجاری، مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. لامپ های پنلی بر روی سقف قرار می گیرند و روشنایی آن ها بر روی سطح سقف است. نصب شدن این نوع چراغ ها بر روی سقف و پایین تر آمدن آن باعث می شود که طبیعتاً تابش نور بیشتر گردد. این ویژگی لامپ پنلی باعث می شود که طرح ها و مدل های مختلفی از آن تولید شود، اما از این لامپ در کلیه سبک ها نمی توان استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهم لامپ پنلی روکار، نورپردازی یکسان و کلی است. این لامپ را می توان در محیط های آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و... به کار برد. 

 

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ حبابی

 

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ حبابی دارد، توان مصرفی است. همانطور که می دانید، هر چقدر که توان مصرفی یک وسیله الکتریکی روشنایی بیشتر شود، نور آن نیز افزایش می یابد. لامپ های حبابی از 8 وات الی 80 وات در کارخانجات مدرن تولید می شوند. لامپ های 8 وات حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای اتاق های کوچک در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.


خرید لامپ حبابی با کیفیت و ارزان

امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و توزیع لامپ های حبابی فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، برای استعلام قیمت لامپ حبابی و خرید آن اقدام نمایید. علاوه بر آن، برای استعلام قیمت لامپ حبابی ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر نیز استفاده نمایید. برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، سعی کنید لامپ های حبابی و ضمانت دار را خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از جهت سوختن و از کار افتادن آن نداشته باشید. 

قیمت مهتابی ال ای دی

 

مهتابی ال ای دی بروکس، جایگزین مناسبی برای مهتابی های فلورسنتی در روز های اخیر شده اند. مهتابی فلورسنتی از معایب فراوانی از جمله خطر شکستگی و گازگرفتی برخوردار است.


کیفیت

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس تاثیر بسزایی دارد، کیفیت است. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت محصولات بروکس، از خریداری آن ها اجتناب می کنند؛ اما در نظر داشته باشید که قیمت بالای محصولات بروکس از جمله مهتابی ال ای دی، صرفا جهت کیفیت بالای آن ها است. به همین دلیل، شما می توانید با خریداری مهتابی ال ای دی بروکس، خود را از شر سوخت های متعدد مهتابی خلاص کنید.


میزان شار نوری

یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی بروکس شده است، میزان شار نوری آن است. گرچه بسیاری از افراد شار نوری را در قطعات الکتریکی نادیده می گیرند؛ اما فراموش نکنید که هرچقدر شار نوری محصولات الکتریکی به ویژه مهتابی های LED پایین تر باشد، میزان مصرف برق کاهش و روشنایی افزایش می یابد. به همین دلیل، با بالا بودن قیمت محصولات بروکس تعجب نکنید چرا که تمامی محصولات این کارخانه از شار نوری بسیار پایینی برخوردار هستند.

مزایای لامپ ال ای دی چیست؟

 

محصولات شرکت تولیدی لامپ ایران زمین، کیفیت فوق العاده ای دارند و مزایای زیادی را برای ساختمان ها فراهم می سازند. لامپ ال ای دی، روشنایی قابل توجهی دارد که آنها را برای محیط های صنعتی و تجاری مناسب ساخته است. یکی از مزایای لامپ ال ای دی، دوام و طول عمر بیشتر است. لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ رشته ای، طول عمر بیشتری دارند. به طور متوسط، طول عمر لامپ های ال ای دی، ۵۰ هزار ساعت است؛ اما بسته به نحوه استفاده شما از آنها، عمرشان می تواند تا ۱۰۰ هزار ساعت هم افزایش پیدا کند. 

این توضیح بدان معنی است که یک لامپ ال ای دی می تواند بین ۶ تا ۱۲ سال دوام بیاورد، بدون آنکه نیاز به تعویض داشته باشد. این عدد چیزی حدود ۴۰ برابر طولانی تر از طول عمر لامپ های رشته ای است.

مزیت دیگری که برای لامپ های ایران زمین مطرح شده، کمک به بهره‌ وری انرژی است. مصرف برق این لامپ ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. اگر شما تمام لامپ های روشنایی محل کارتان یا مدرسه یا یک مغازه را با لامپ های ال ای دی ایران زمین جایگزین کنید، می توانید حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مصرف انرژی خود را بهبود ببخشید. ارتقای سطح بهره‌وری انرژی به طور مستقیم با صرفه جویی هزینه های سالانه شما در ارتباط است؛ این یک اقدام هوشمندانه برای هر کسب و کاری محسوب می شود.

لامپ های ال ای دی به عنوان محصولات برتر تولیدی لامپ ایران زمین، روشنایی فوری و توانایی مقاومت در برابر شرایط محیطی را دارند. این در حالی است که اگر از هر لامپ دیگری استفاده کنید، ممکن است طول عمر کمتری داشته باشد و مجبور شوید آن را عوض کنید.  خرید لامپ ال ای دی از این مجموعه از هر نظر مقرون به صرفه است و شما را از هزینه های بیشتر در آینده در امان نگه می دارد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ترتیب خرید اینترنتی و ارسال لامپ ها را به محل مورد نظرتان بدهند.

 

مزایای لامپ هالوژن

 

لامپ هالوژن، مزیت های بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن ها می توانند دلیلی باشند بر پرطرفدار بودن این محصول؛ یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم درباره انواع لامپ هالوژن بیان کنیم، کیفیت رنگ و نوردهی عالی آن است. این لامپ ها مانند لامپ های رشته ای، نوری آفتابی تولید می کنند و به گرم تر شدن فضا برای طراحی داخلی انواع محیط ها کمک می نمایند. 

مزیت دومی که برای این مدل لامپ ها تعریف می شود، ابعاد کوچک آن ها است. این ابعاد کوچک زمینه را برای استفاده از این لامپ ها در محیط ها و تجهیزات مختلف فراهم می کند. از این رو تجهیزات و پروژکتورهای خاص، می توانند یکی از مهم ترین نمونه ها برای استفاده از این لامپ ها باشند. 

مزیت سوم و مهم ترین مزیتی که برای این مدل لامپ ها تعریف می شود، کم هزینه بودن آن ها است. این لامپ ها لامپ های به شدن مقرون به صرفه ای هستند و نسبت به انواع لامپ های رشته ای کم هزینه تر و کم مصرف تر تعریف می شوند. 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد