x تبلیغات
هدایت گستر

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب

 

یکی از عواملی که بر روی قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب موثر است، طول آن است. به طور کلی، طول لامپ های پنلی پارس به سه گروه 25، 75 و 100 سانتی متری است. طبیعتا هر چقدر که طول لامپ پنلی بیشتر باشد، اجزای به کار رفته و تعداد دیود های نور دهنده در آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، هر چقدر طول لامپ پنلی پارس شهاب زیاد تر باشد، مصرف برق آن به دلیل وجود مقاومت های بیشتر افزایش می یابد.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب تاثیر گذار است، نوع آن است. لامپ های پنلی پارس شهاب به دو صورت توکار و رو کار عرضه می شوند. لامپ های پنلی رو کار، دارای یک فرم از جنس فایبرگلاس یا فلز آلومینیوم هستند که می توان رنگ آن ها را موقع خرید طبق سلیقه انتخاب نمود. به همین دلیل، قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب رو کار گران تر است. اما لامپ های پنلی تو کار، به دلیل آن که فاقد فرم هستند دارای قیمت مناسب تری نسبت به لامپ های پنلی رو کار هستند.

رنگ، یکی از عوامل تایین کننده قیمت لامپ پنلی پارس شهاب است. معمولا بسیاری از افراد سعی می کنند از لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی استفاده نمایند. اما برخی از افراد برا مکان های به خصوص، از لامپ های پنلی با رنگ سبز، قرمز و آبی استفاده می نمایند و می بایست هزینه بالا تری را جهت خریداری آن ها بپردازیند. اما لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود.

قیمت لامپ کم مصرف دلتا

 

از مسائل مهمی که همیشه برای فروشندگان تولید کنندگان قطعات الکتریکی مطرح بوده است، عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا است. شرکت دلتا، یکی از برترین کارخانجات تولید لامپ در کشور محسوب می گردد که قادر است تمامی لامپ های کم مصرف را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا

امروزه لامپ های کم مصرف دلتا، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. علاوه بر آن، قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنتی بسیار مناسب تر است. به همین دلیل شما می توانید از آن ها به مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هزینه های اضافه استفاده کنید. اما برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید تری داشته باشید، پیش از خرید پیشنهاد می شود تمامی عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا را بدانید.

نوع شکل لامپ

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.

لیست قیمت لامپ پارس شوان

 

لامپ ها، نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. کیفیت این لامپ ها بر میزان روشنایی، طول عمر و حتی سلامت جسمی ما تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که خرید لامپ های باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. لامپ های موجود در بازار در انواع مختلفی تولید می شوند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. عوامل متعددی بر لیست قیمت لامپ پارس شوان تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت اشاره کرد. 

عوامل موثر بر قیمت نهایی لامپ پارس شوان

قیمت از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید لامپ های مختلف به حساب می آید. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی لامپ های پارس شوان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و مدل لامپ ها
  • برند تولیدکننده و کشور سازنده
  • میزان روشنایی
  • توان مجازی لامپ ها
  • فلیکر یا نوسان لامپ ها
  • هیت سینک و درایور
  • ابعاد و اندازه لامپ ها

علاوه بر این، قیمت پخش کننده اصلی لامپ ها نیز بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که لامپ های موجود در بازار با یک قیمت ثابت به فروش نمی رسند. لامپ های پارس شوان را می توان در طیف وسیعی از قیمت ها خریداری کرد. این لامپ ها به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال قرار گرفته اند. لامپ های معمولی موجود در بازار معمولاً زیر 200 هزار تومان هستند. لامپ های گران تر به دلیل داشتن امکانات ویژه با قیمت بالاتری به فروش می رسند. به این نکته توجه داشته باشید که هر چه کیفیت لامپ بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لامپ های پارس شوان، همین امروز با ما تماس بگیرید و از خدمات استثنایی ما بهره مند شوید. 

تفاوت لامپ کم مصرف ال ای دی و لامپ کم مصرف عادی

 

بیش از یک چهارم قبض برق خانه یا محل کار شما مربوط به هزینه روشنایی آن است. لامپ ها مهم ترین تجهیزات روشنایی هستند که با انتخاب بهینه آن ها می توانید به کاهش هزینه برق مصرفی خود کمک کنید. از میان تنوع بالای لامپ های موجود در بازار، لامپ کم مصرف ال ای دی محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا این لامپ ها بین 25 تا 35 درصد برق کمتری نسبت به لامپ های معمولی مصرف می کنند. از دیگر تفاوت های لامپ های ال ای دی با لامپ های کم مصرف عادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لامپ های کم مصرف تنها 2 طیف نوری سفید گرم و سفید یخی هستند؛ در حالی که لامپ های ال ای دی طیف نوری گسترده ای دارند.
  • لامپ های کم مصرف دارای جیوه هستند که خطری برای سلامت انسان و آلودگی هوا محسوب می شود، اما لامپ های ال ای دی فاقد جیوه هستند.
  • نوری که از لامپ های کم مصرف عادی ساطع می شود، اثرات مخربی بر پوست انسان (در مدت زمان طولانی) دارد، اما نور ساطع شده از لامپ های ال ای دی کم مصرف کاملاً ایمن است. 

بررسی عوامل موثر بر قیمت لامپ اس ام دی سقفی

 

قیمت لامپ اس ام دی سقفی، یکی از مهم ترین مسائلی است که مورد توجه متخصصان و دارندگان فروشگاه لوازم الکترونیکی همیشه قرار گرفته است. لامپ های اس ام دی سقفی نسبت به دیگر لامپ ها دارای مزایای بسیار بیشتری هستند و می توانند روشنایی بیشتری را با مصرف برق بسیار کم تری تولید نمایند و زیبایی و درخشش را برای هر ساختمانی به ارمغان آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ اس ام دی سقفی و عوامل موثر بر روی قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

یکی از موضوع هایی که قرار است ما امروز در مورد آن صحبت کنیم، قیمت لامپ اس ام دی SMDسقفی است. حال اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید. امروزه پیشرفت های زیادی در صنعت نورپردازی و روشنایی به وجود آمده است. با پر رنگ شدن نقش لامپ های اس ام دی در زندگی روزمره ما، دست طراحان داخلی نیز برای ایجاد فضایی نورپردازی شده به اشکال مختلف، بسیار باز است. یکی از این لامپ ها، اس ام دی SMD سقفی نام دارد. معمولاً از این لامپ ها در نورپردازی دکوراسیون استفاده می کنند. اس ام دی  SMD سقفی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. علاوه بر این، تنوع کلی این لامپ ها بسیار بالاست و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع است.

راهنمای نصب لامپ های هالوژن

 

لامپ هالوژن معمولا در سقف نصب می شود و مراحل سیم کشی آن اهمیت خیلی زیادی دارند. با توجه به نوع طراحی و سلیقه خود می توانید از انواع لامپ های هالوژنی در سقف استفاده کنید. مراحل نصب لامپ های هالوژن شامل:

  

مرحله اول

در ابتدا باید زیرسازی محل نصب لامپ را انجام بدهید. بهترین راه استفاده از رابیس در محل نصب لامپ است؛ اما از سقف کاذب نیز می توان استفاده کرد. لامپ هالوژن درون رابیس و گچ و سقف کاذب به خوبی ظاهر خود را حفظ می کند. در رابیس کاری محفظه مناسبی برای قرار دادن لامپ مشخص خواهد شد و فریم لامپ درون آن قرار می گیرد. نصب لامپ در سقف کاذب با سرعت بالاتری قابل انجام است.

   

مرحله دوم

مراحل دوم نصب لامپ شامل سیم کشی کلید برق به لامپ است. برای روشن و خاموش کردن لامپ باید از طریق سیم کشی، آن را به کلید برق متصل کنید. دو نوع کلید تک پل و دو پل وجود دارد. شما با توجه به تعداد لامپ های مورد استفاده در سقف، باید کلید مناسب را انتخاب کنید. زمانی که تعداد لامپ ها زیاد باشد باید از کلید دو پل استفاده کرد و کلید تک پل جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. طبیعتا به دلیل بالا بودن تعداد لامپ ها کار سیم کشی نیز زمان بر خواهد شد.

   

مرحله سوم

بعد از انتخاب کلید مناسب باید سیم برق به محل نصب لامپ هدایت شود. هر دو سیم فاز و نول از طریق لوله برق به محل نصب لامپ هدایت می شوند. در نصب لامپ هالوژن درون سقف کاذب سیم کشی ها در پشت تایل ها قرار گرفته و در صورت نیاز با در آوردن تایل می توان تعمیرات سیم کشی را انجام داد.

  

مرحله چهارم

سیم فاز خروجی را به لامپ متصل و سیم نول نیز به تمام لامپ های هالوژنی بسته خواهد شد. اتصال سیم به لامپ مورد نظر در برخی موارد با چسب یا پیچ قابل انجام است. با اتمام مراحل نصب تنها باید لامپ را در محل مورد نظر قرار بدهید. لامپ با کمک گیره قرار گرفته در سری کاملا محکم خواهد شد.

مهم ترین مزایای لامپ اس ام دی

 

گستره نور مناسب:

زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی SMD، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.

طول عمر بالا:

مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه ای که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.

صرفه جوی در مصرف انرژی:

شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی SMD، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها است.

کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور:

داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی SMD از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد و همچنین در بدنه لامپ ها این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن یا سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد. 

انواع لامپ حبابی

 

در کنار نوع لامپ، لوستر یا آویزهای روشنایی مناسب، انواع لامپ حبابی، انتخابی هستند که می توانند محیط و سبک یک اتاق را تغییر دهند. می خواهیم در این مطلب، شما را با انواع مختلف لامپ ها، نورهای رنگی و انواع پایه، آشنا کنیم تا بتوانید بر همین اساس، لامپ مناسب را برای خانه یا محل کار خود انتخاب نمایید. چهار نوع محبوب از انواع لامپ حبابی وجود دارد که می توانید هم برای خانه و هم برای دفتر کارتان تهیه کنید؛ این لامپ ها عبارتند از: لامپ رشته ای، لامپ فلورسنت فشرده (CFL)، لامپ هالوژن، و دیود ساطع کننده نور (LED). بیایید با همدیگر به بررسی مختصر این نوع لامپ ها بپردازیم:


دیودهای ساطع کننده نور (LED): 

یکی از کم مصرف ترین انواع لامپ هستند که گرما تولید نمی کنند، حاوی جیوه نیستند و نور درخشانی از خود ساطع می سازند. برخی از لامپ ها دارای چراغ های LED داخلی هستند و به آنها LED یکپارچه می گویند. این مدل ها ماندگاری بالایی دارند (تا 50000 ساعت).


لامپ رشته‌ای: 

این لامپ‌ها متداول‌ترین نوع لامپ هستند و معمولاً ارزان‌ترین نوع لامپ‌ها برای محیط های مختلف کاربرد دارند. این نوع لامپ ها، نور گرم ساطع می کنند، و معمولاً تا یک سال، دوام دارند؛ این در حالی است که طول عمرشان بیشتر از لامپ های هالوژن است؛ اما به اندازه لامپ های CFL یا LED، با دوام نیستند. لامپ های رشته ای همچنین به اندازه سایر انواع لامپ حبابی، از نظر انرژی کارآمد نیستند.


لامپ فلورسنت فشرده (CFL): 

این لامپ های کم مصرف می توانند طیف وسیعی از رنگ ها را بسته به مدلی که انتخاب می کنید، منتشر کنند. اغلب مدتی طول می کشد تا لامپ های فلورسنت گرم شوند و روشنایی بیشتری تولید کنند. از انواع لامپ حبابی برای روشن کردن فضاهای بزرگ مانند زیرزمین، اتاق ها و آشپزخانه ها استفاده کنید. این محصولات نسبت به چراغ های، LED ارزان تر هستند و می توانند بیشتر از لامپ های رشته ای دوام بیاورند. این لامپ ها حاوی جیوه هستند، بنابراین باید با دقت با آنها کار کنید. پس از سوختن، قابل بازیافت هستند.


لامپ هالوژن: 

این چراغ ها نور سفیدی از خود ساطع می کنند. لامپ های هالوژنی، کم مصرف بوده، برای روشنایی توکار، چراغ های آویز، و روشنایی زیر کابینت ها، عالی هستند. این لامپ ها، کوتاه ترین طول عمر را در بین سایر انواع لامپ حبابی دارند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که آنها به سرعت گرم می شوند، بنابراین باید لامپ های هالوژن را از مواد خطرناک آتش دور نگه داشت. همچنین توصیه می کنیم از دستکش برای تعویض لامپ استفاده کنید، زیرا چربی موجود بر روی دست شما در صورت داغ شدن بیش از حد، باعث انفجار لامپ می شود.

فروش عمده لامپ به قیمت کارخانه

 

فروش لامپ به قیمت کارخانه، موضوعی است که از عهده خرده فروش ها و نمایندگی های کوچک و ارائه دهنده لامپ بر نمی آید. بنابراین معمولاً این موضوع از جانب خود کارخانه ها و نمایندگی های رسمی آن ها ارائه می شود. به هر حال باید خدمت تان عرض کنیم که فروش لامپ به قیمت کارخانه موضوعی است که معمولا توسط خود تولید کننده ارائه می شود و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

این طرح ممکن است در طی اجرای یک طرح تخفیف بسیار بالای کارخانه تولید کننده برای جذب بیشتر مشتری ارائه شود، ممکن است به دلیل انبارگردانی های کارخانه و یا نمایندگی های مختلف برندهای لامپ برگزار شود و یا ممکن است به دلیل ورشکستگی و یا تغییر شغل منابع مختلف، در اختیار مردم قرار گیرد. به هر حال فروش عمده لامپ به قیمت کارخانه، موضوعی است که عموما برای خریداران عمده لامپ، بسیار جذاب و پرسود است. شما با خرید لامپ به قیمت کارخانه به صورت عمده، می توانید حاشیه سودتان را تا حد قابل توجهی و بر طبق تعرفه تعیین شده بازار، بالا ببرید. 

ویژگی های هالوژن های سوزنی

 

لامپ های هالوژن، یکی از محبوب ترین لامپ های مورد استفاده برای تزئین و نورپردازی خانه ها به شمار می روند. لامپ های هالوژن سوزنی یکی از انواع هالوژن ها هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان به لامپ هایی پرطرفدار تبدیل شده اند. کاربرد و قیمت لامپ هالوژن سوزنی با توجه به کیفیت آن متفاوت است. از ویژگی های هالوژن های سوزنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد کوچک و تعویض سریع: این نوع از لامپ ها به راحتی و در کمترین زمان قابل تعویض و جا به جایی هستند. علاوه بر این، ابعاد کوچکی دارند که استفاده از آن ها را در مکان های کوچک، آسان تر می کند.

مصرف پایین و نور زیاد: به طور کلی مصرف انرژی انواع لامپ هالوژن کم است. این نوع لامپ ها در عین حال که روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهند، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

طول عمر بالا: از آن جایی که هالوژن سوزنی با گاز هالوژن پر شده است، 2 تا 3 برابر عمر بیشتری نسبت به لامپ رشته ای خواهد داشت. اگر شرایط نگهداری لامپ مناسب باشد می تواند تا 3000 ساعت کار کند.

سازگار با محیط زیست: لامپ هالوژن سوزنی سمی نیست و می تواند بازیافت شود. به همین دلیل بی خطر بوده و با محیط زیست سازگار است.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد